Продавець Інтернет-магазин "Рюкзак" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
4882 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Вашу заявку буде оброблено найближчим робочим днем.

+380 (50) 444-83-13
вулиця Гетьмана Павла Полуботка, 30, Київ, 02000, Київ, Україна
Кошик
Інтернет-магазин "Рюкзак"

Офісне приладдя

Для безперервної, продуктивної "життя" офісу, не обійтися без правильного оснащення всіх співробітників та їх робочих зон офісним приладдям. Широкий асортимент канцелярський товарів, представлений в Інтернет-магазині, дозволяє вибрати підходящий варіант і купити їх в будь-якій кількості та за прийнятними цінами.

Щоб не розгубитися серед достатку офісної канцелярії, а її придбання було корисним, необхідно розуміти потреби офісу та функціональне призначення кожного такого товару.

в виде галереив виде списка

“Потенціал” офісних приладдя 

Існує безліч корисних канцелярських речей. Приміром, з допомогою:

  • бейджа можна представитися не називаючи імені та посади;
  • біндера - скріпити папір без скріпки, степлера або нитки, 
  • боксу з магнітом - містити всі скріпки в одному місці;
  • кнопки - зафіксувати оголошення або важливу інформацію на стенді або стіни;
  • канцелярського ножа - легко розрізати велику стопку паперів. 

Знаючи переваги кожного такого товару, можна полегшити роботу з документами і прискорити робочий процес в цілому.

Швидко прошити велика кількість паперу одним рухом, можна з допомогою приголомшливого “тандему” степлера і скоб. Залежно від можливостей такої канцелярського приладдя та щільності паперу, в середньому можна скріпити однієї скобою 10 до 200 аркушів паперу за одне натискання. 

Клей-олівець легко замінить звичні флакони з клеєм. Консистенція клею в олівці не розтікається і довго не засихає, а склеювальні його здатності не поступаються звичного клею ПВА. 

Упорядкувати документацію, не архивируя її в папку, дозволяють спеціальні настільні лотки, бокси для паперів і пенали для документів. З їх допомогою дотримуватися порядок на робочому столі набагато простіше. 

Систематизувати велику кількість візитних карток дозволяє спеціальна візитниця. Це можуть бути журнали з відділеннями, пластикові бокси або гаманці-візитниці. 

Поради щодо забезпечення офісу канцелярськими товарами

При великому насиченні офісу співробітниками, проводити закупівлю канцелярії краще оптом, щоб у разі витрачення, їх можна було відразу ж отримати, без припинення робочого процесу.

При придбання канцелярських товарів для невеликого офісу співробітників, рекомендується віддати перевагу якості, так як якісна папір не залишає паперової пилу всередині копіювальної техніки і її не потрібно буде лагодити, а якісний дирокол може прослужити своїм офісним “господарям” багато років. 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner